Acest modul îți oferă înțelegerea rolului pe care îl au construirea relațiilor și managementul experienței clienților asupra performanței unei afaceri.
Scopul acestui modul este să îți dezvolte conștientizarea asupra provocărilor de business asociate cu crearea și dezvoltarea sustenabilă a unei afaceri și să îți ofere cunoștințele și abilitățile necesare pentru a construi un argument convingător în favoarea investiției într-o idee de afacere sustenabilă
Analiza de business este în general considerată a include trei categorii principale: analiza descriptivă, analiza predictivă și analiza prescriptivă. Acest modul se concentrează pe primele două și a fost conceput atât pentru studenții care au parcurs deja un modul introductiv de statistică, cât și pentru studenții care nu au avut experiență anterioară de studii superioare în statistică.
Acest modul se bazează pe cunoștințele tale existente de management al resurselor umane și îți dezvoltă înțelegerea teoriei și practicii în HRM.
Modulul se concentrează pe oferirea unor perspective critice asupra comportamentului consumatorului și pe importanța înțelegerii acestuia în organizațiile contemporane. De asemenea, îți oferă informații despre metodele de cercetare de piață și instrumentele de analiză care pot fi folosite pentru a atinge această înțelegere. Modulul explorează principalele teorii și concepte legate de comportamentul consumatorului, alături de principiile fundamentale ale designului cercetării de piață și ale analizei datelor, pentru a sprijini luarea deciziilor în organizații.
Acest modul îți oferă înțelegerea rolului pe care îl au construirea relațiilor și managementul experienței clienților asupra performanței unei afaceri.
Transformarea digitală reprezintă o reconstrucție fundamentală a modului în care funcționează o organizație, cu scopul de a crea valoare prin implementarea continuă a tehnologiei la scară largă. Aceasta se referă atât la crearea de valoare prin produse digitale noi, cât și la transformarea proceselor de business existente. Acest modul se concentrează pe procesul de schimbare necesar pentru a deveni digital și pe rezultatele pe care digitalizarea trebuie să le aducă.
Modulul îți oferă o perspectivă critică asupra brandingului și asupra rolului pe care îl au brandurile pentru afaceri, consumatori și societate, în sens mai larg. El explorează teoriile de bază, alături de evoluțiile contemporane în managementul brandului, pentru a-ți oferi o viziune actualizată și fundamentată pe dovezi asupra acestui domeniu.
This module provides a critical examination of the essentials of strategic marketing planning and execution in the contemporary organisation. The module explores the influence of various elements in the global and increasing digital landscape on the decision-making process at an organisational level.
Pentru a reuși în viitor, trebuie să îți dezvolți resursele și capabilitățile necesare pentru a obține și menține un avantaj pe piețele competitive, iar acest modul îți oferă principalele concepte, abordări și instrumente de management strategic, inclusiv pentru sectorul public. Prin el vei învăța să analizezi critic informațiile, să iei decizii strategice și să înțelegi complexitățile implicate în formularea și implementarea strategiilor. Totodată, vei dobândi atribute cheie – intelectuale, profesionale, digitale și civice
Poți fi acceptat în program încă din clasa a XI-a
Testezi diferite industrii și roluri pentru a vedea ce ți se potrivește
Ai acces la evenimente de business și marketing, conferințe și voluntariate
Ai un program care îți permite să lucrezi sau să ai un business pe parcursul studiilor
Beneficiezi de cursuri extra cu diferiți specialiști pentru dezvoltarea ta personală
Ești student internațional în România și beneficiez de curriculă britanică cu informație updatată
Ești expus constant la mediul de business
Înscrie-te până la
30.11.2025 și beneficiază de
reducerea
“Super Early Bird”
în valoare de
3.000 EUR
Banii sunt importanți, știm, tocmai de asta am reușit să aducem în România un program de studii care în UK costă 17.000 euro/an, la 9.100 euro/an*, adică
În plus, ai la dispoziție o serie de burse care-ți pot reduce cu până la 35%/an taxa de școlarizare.
În plus, ai la dispoziție o serie de burse care-ți pot reduce cu până la 35%/an taxa de școlarizare.
BISM (Bucharest International School of Management) este o școală de business ce oferă programe de executive MBA, în parteneriat cu Maastricht School of Management (Maastricht University) și programe de licență, alături de Abertay University din Marea Britanie. Peste 1,000 de studenți au absolvit programele BISM.
“Education Hero of the Year” – Revista BIZ, 2022
Cu o istorie de peste 130 de ani, Abertay University este o universitate modernă din Scoția, lider în pregătirea studenților pentru carierele viitorului. Universitatea Abertay a fost clasată ca cea mai bună universitate modernă din Scoția pentru satisfacția studenților în cadrul Sondajului Național al Studenților (NSS) din 2024.
The Times și Sunday Times Good University Guide au clasat Universitatea Abertay pe primul loc în Marea Britanie în 2021 și în top 20 în 2022 în ceea ce privește calitatea predării.
WhatsApp us